Surfbarre

2009. június 17., szerda
A surfbarre arra lett kitalálva ,hogy reklámokat futtat a gépeden ahova elhelyezed és ezekre nem kell kattintanod mert amúgy is megkapod a pénzed.De ez miért jó nekik?Mert ha oldalakat reklámoznak azért ők is kapnak pénzt.Persze ezek között is vannak csalók mert hát ugye túl szép lenne ,hogy igaz legyen. De amiket itt felsorolok azok mind fizetnek.
Eurobarre francia nyelű
Moneycashbar francia/angol nyelvű
Smartbarre francia nyelvű
Ha tudsz angolul vagy franciául akkor itt az elég sokat jelent.
Persze ha nem akkor is vannak szótárak szerintem a legjobb ez: webforditás
Ha viszont valamelyik surfbareba be szeretnél regisztrálni akkor katt rájuk.

1 megjegyzés:

Pisti írta...

Szia! Azért írok, mert láttam a honlapod, és én is használok surfbarokat, csak én 17-et egyszerre, úgy, hogy nem látszanak... :)) Egy kattintással elő lehet hozni őket, hogy beírogassam a kódokat, amit némelyik kér... Aztán megint katt és eltűnnek a háttérbe.

Ha érdekel, nézd meg:

http://pnzaneten.forumx.hu/viewforum.php?f=46&sid=f3ee088a5b761a7b42d2d923da49cefd&mforum=pnzaneten


Ha regelsz alám azokban amiket még nem ismersz, akkor elküldöm a kis csodaproggit, ami a trükköt csinálja. Így Te is több reffet szerezhetsz. Ja és ha van valamilyen cég amit én nem ismerek, akkor megígérem, hogy alád regelek. Engem MINDEN surfbar érdekel, mert nem zavarnak a háttérben futva, TALÁLT PÉNZ, bármilyen kevés is.

Üdv: P.

Megjegyzés küldése